מסגריית אפסילון

המדריך המלא לבחירת מעקות לבית שישדרגו את המראה והבטיחות

המדריך המלא לבחירת מעקות לבית שישדרגו את המראה והבטיחות

מעקות הם מרכיב חיוני בכל בית, המספקים גם משיכה אסתטית וגם בטיחות. הם נועדו למנוע נפילות ופציעות, ויכולים גם להוסיף סטייל לבית, אבל לא בכל בית מתקינים מעקות ולרוב, אנחנו נראה אותם בבתים דו מפלסיים, היכן שנמצא חדר מדרגות פנימי או חיצוני בבניין, או אולי אפילו בחדר האמבטיה או השירותים (היכן שאנשים מבוגרים זקוקים לאחיזה נוספת בכדי לשמור על ביטחונם).

במיוחד עבורכם יצרנו מדריך מקיף המדבר על סוגי המעקות השונים, ממה הם עשויים ובאיזה מעקה הכי כדאי לכם לבחור. אז בואו נגלה זאת יחד.

סוגי מעקות – ממה הם עשויים?

ישנם מספר סוגים של מעקות, כל אחד עם היתרונות הייחודיים שלו. והסוגים הנפוצים ביותר של מעקות הם:

  1. מעקות עץ – מעקות עץ הם בחירה פופולרית עבור בעלי בתים שמעוניינים ליצור מראה קלאסי בביתם. הם זמינים בסוגים שונים של עץ, כולל ארז, סקויה ואורן. מעקות עץ קלים להתקנה וניתנים להתאמה אישית לכל עיצוב בית. אבל חשוב לציין שמחירו של מעקה עץ עלול להיות גבוה יותר משאר הסוגים והסיבה לכך תהיה כמות העבודה הנדרשת לייצור המעקה. במידה ואתם תרצו לעצב גם את המעקה בגילופים מיוחדים שיוסיפו למראה הקלאסי המשובח, אתם תצטרכו בהחלט להוסיף על כך עלות נוספת.
  2. מעקות אלומיניום – יהיה מאוד זולים וגם מאוד חזקים לצד זאת, וניתן להשיג אותם במגוון רחב של צבעים וצורות. התחזוקה של האלומיניום היא מה שהופכת את המעקה לזול יותר ומשתלם הרבה יותר מאשר כל חומר אחר.
  3. מעקות זכוכית – מעקות זכוכית נחשבים לאופציה חדשה יחסית, וכמובן שהם עשויים מזכוכית חזקה ועבה בדרך כלל, מה שמאפשר להם להיות חזקים ויציבים אבל הבעיה הגדולה ביותר של מעקות הזכוכית היא, שיראו עליהם כל לכלוך וכתם, מה שיכול להיות מאוד לא פונקציונלי לרבים מהאנשים.
  4. מעקות ברזל יצוק – מעקות ברזל מאז ומעולם היו המעקות הפופולאריים ביותר. בעיקר כי ניתן בקלות להשיג את הברזל, הוא נחשב לזול יחסית, וזו האופציה החזקה שהייתה קיימת תמיד. אבל החיסרון הגדול ביותר של מעקות ברזל מתחיל לאורך זמן. ברזל עובר קורוזיה עם השנים, מה שבהחלט יכול לפגוע ביציבות הגדר ואפילו עם השנים, הגדר יכולה להתחיל להתפורר.

מסגריית אפסילון – מעקות מתכת מכל סוג

אנחנו במסגריית אפסילון מציעים עבורכם פתרונות מתכת לכל בית ועסק. ואם אתם מחפשים את מעקות הברזל האיכותיים ובצורה מסוימת, הרי שאנחנו זו הכתובת עבורכם וערוכים לספק לכם את כל מה שתצטרכו.

שנים רבות של ניסיון הביאו אותנו לתוצאות מרשימות והלקוחות המרוצים שלנו יכולים להעיד בעצמם כי המסגרייה שלנו זה אחד המקומות האיכותיים שיש וניתן גם להזמין אצלנו סורגים תואמים למעקה מכל צורה. השאירו עוד היום את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.

 

עוד מאמרים

מעקות נירוסטה: בטיחות עיצוב ואיכות

מעקות נירוסטה: בטיחות עיצוב ואיכות

אדריכלות עושה שימוש נרחב בעת בחירת מעקות נירוסטה למגוון צרכים מיוחדי, נוספים אליהם גם סבכה לחצר ותעשייה ועוד מגוון אלמנטים מיוחדים וייחודיים שיכולים לשרת מבנים

צור איתנו קשר

דילוג לתוכן